Receptionist/Administrativ Assistent till ett kommunalt fastighetsbolag!

Receptionist/Administrativ Assistent till ett kommunalt fastighetsbolag!

Arbetsbeskrivning

Har du en naturlig känsla för service och kvalitet? Gillar du dessutom att ha ansvar och har erfarenhet av att arbeta inom kundservice, reception eller administration? Då kan detta vara möjligheten för dig!

För kunds räkning söker vi nu en receptionist som även kommer att ha ett administrativt ansvar till ett kommunalt fastighetsbolag. Konsultuppdraget är på heltid med önskat tillträde den 1 april och sträcker sig fram till den 30 september 2022 med chans till förlängning. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Haninge.


Om tjänsten
I uppgifterna ingår det exempelvis att:

• Ta emot felanmälningar från hyresgäster
• Skapa arbetsordrar i deras fastighetssystem, samt distribuera dessa till både interna och externa utförare.
• Posthantering
• Nyckelhantering
• Konferensbokningar
• Beställning av kontorsmaterial
• Intern kontorsservice


Vem är du?
För att passa in i rollen som receptionist/administrativ assistent ser vi att du har erfarenhet av antingen kundservice, administration alternativt att du har jobbat som receptionist tidigare. Att du även har jobbat med felanmälningar tidigare är ett krav för tjänsten samt att du har jobbat inom fastighetsbranschen. Språkligt så har du mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Du har mycket god IT vana samt hanterar Officepaketet väl. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen, kommun eller offentlig sektor är det meriterande.

Vi ser att du är positiv, flexibel och har en mycket god kommunikationsförmåga. Att leverera service på hög nivå och även hjälpa andra är en självklarhet för dig. Vidare är du strukturerad, noggrann och effektiv i ditt sätt att arbeta. Du trivs att vara organiserad och ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2022
  • Ansök senast: 13 april 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024

Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024