OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du som är sugen på ett spännande och omväxlande arbete inom ett globalt företag med start omgående har nu chansen att söka tjänsten som Receptionist/Administratör till ett av våra kundföretag!
ARBETSUPPGIFTER
Som Receptionist/Administratör är ditt största och viktigaste uppdrag att ta emot och ta hand om kommande besökare.
Andra uppgifter du kommer göra är:
Ta emot kunder, post & paket, kontorsmaterial (inköpsrekvision och beställningar)
Underhållning av kontorets utrustning och felrapportering
Ställa fram fika, hålla snyggt i lunchrum
Beställning av luncher etc
Bokning av event, lokal, mat etc.
Resebokningar
Arkivering visitkort, kalendrar, böcker, prenumerationer, medlemskap, auktorisation, parkering, blommor, presenter etc.
Diverse administrativa kontorsservice
OM FÖRETEAGET
Information ges ut vid intervjutillfället.
DIN PROFIL
Vi ser att du är en positiv och glad person som älskar mötet med andra människor. Du är öppensinnad, initiativrik och tycker om att ta dig an nya utmaningar.
Skallkrav:
Lägst gymnasial utbildning
Datavana
Svenska i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos kundföretaget.
VILLKOR
Start: Omgående, uppdraget sträcker sig till slutet av juni 2022
Placeringsort: Jönköping
Omfattning: Heltid, möjlighet till deltid
Arbetstider: Dagtid 8-17
Urvalet sker löpande, så se till att skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996