OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag som ser till att våra kunder och konsulter får bästa möjliga service och support. Det som utmärker vår företagskultur är att våra internt anställda och konsulter har ett engagemang och en drivkraft som får oss och våra kunder att växa.
Om företaget
Vår kund, med placering i Växjö, är ett av Smålands ledande företag inom revision, redovisning, skatt och rådgivning. Företaget erbjuder ett arbete med stort eget ansvar, med stöd från kollegor, där affärsmässighet, god social förmåga och kreativitet är viktiga byggstenar. Anställningen är på heltid med tillsvidareanställning.
Urval till tjänsten sker löpande så vänligen inkom med din ansökan så snart som möjligt.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta halva tiden i receptionen, vilken du delar med en kollega. I din del ingår bl. a ansvara för växeln, hantering av post och mail, inköp av kontorsmaterial, fakturahantering, behjälplig med diverse bolagsärenden åt våra kunder mm.
Tjänsten kompletteras med diverse andra administrativa arbetsuppgifter såsom inskick till Bolagsverket, hantering av tidsredovisning samt övriga administrativa uppgifter hänförliga till receptionen och vår interna administration
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ska du ha minst ekonomisk utbildning från gymnasiet eller annan administrativ utbildning. Har du erfarenhet av kontorsarbete eller handläggning av juridiska ärenden är det ett plus.
Som person ska du vara serviceinriktad i alla kontakter, såväl externt som internt. Du är stresstålig och trivs i en miljö med högt tempo. Att ha många bollar i luften är något du gillar och känner dig bekväm med. Det krävs mycket goda kunskaper i svenska samt goda kunskaper i engelska.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Pedersen
Marcus Kling
Marcus Kling
0768-709060
Peter Hogla
Joanna Supryk
Victoria Primmer
Sanna Andersson
Linnéa Möricke
Frida Andersson
Sanna Andersson