OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Aleris Närsjukvård
Aleris Närsjukvård AB bedriver ASIH, sluten palliativ vård, Rehab Station, närakuter och basal hemsjukvård. Ett tydligt vårdkoncept med god samverkan möjliggör säkra vårdövergångar för våra patienter. Våra medarbetare drivs av stort engagemang och hög delaktighet.
Receptionist/Administratör till Aleris Specialistklinik i Täby
Vi på Aleris Specialistklinik i Täby söker nu medarbetare för en kombinerad roll som receptionist/administratör.
Som en del av vårt team får du arbeta i en stimulerande miljö där vi sätter kvalitet och patientsäkerhet i första rummet. Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och välmående går hand i hand, och där du får chansen att vara en viktig del i att säkerställa smidiga flöden och god service.
Om tjänsten
Som receptionist/administratör hos oss är du vårt ansikte utåt mot våra patienter samt deras närstående. Du kommer har den centrala rollen i att möta och ge dem ett professionellt och vänligt bemötande i receptionen. I vår reception möter Du patienter som ska till våra specialister inom ortopedi, urologi och ögon.
Dina arbetsuppgifter kommer även innebära visst arbete på vår specialistmottagning inom ortopedi och urologi. Dina arbetsuppgifter kommer således att variera mellan administrativa och serviceinriktade uppgifter.
Dina arbetsuppgifter inkluderar b.l. a:
• Ta emot patienter och besökare samt guida dem rätt inom verksamheten.
• Svara på inkommande telefonsamtal.
• Stödja vår medicinska personal med administrativa uppgifter såsom t. ex skanna in journalhandlingar.
• Utföra löpande administrativa uppgifter såsom t. ex posthantering, vara insatt i våra olika datorprogram som vi arbetar i och vara behjälplig med dessa.
•
•
Kvalifikationer
Vi söker dig som är engagerad, ansvarstagande och flexibel i ditt arbete. Du är van vid att arbeta strukturerat och kan snabbt anpassa dig till nya situationer. Ett öga för detaljer och förmågan att hålla många bollar i luften samtidigt är avgörande i rollen som receptionist/administratör hos oss.
Vi ser gärna att du:
• Har erfarenhet av administrativt arbete inom kundservice/mottagning och vi vill att du har arbetat inom sjukvård tidigare.
• Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
• Har vana vid att arbeta med digitala verktyg och journalsystem, gärna Take care.
• Har ett serviceinriktat och positivt förhållningssätt gentemot patienter och kollegor.
• Har erfarenhet av handläggning av E-tjänstekort
• Har god samarbetsförmåga och en vilja att bidra till ett gott arbetsklimat.
Vi erbjuder
På Aleris värnar vi om våra medarbetares utveckling och välmående.
Vi erbjuder en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter. Som en del av vårt team får du möjlighet att vara med påverka utvecklingen av vår verksamhet.
Anställningsform: Heltid, tillsvidare med provanställning.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Ansökan
Är du vår nya receptionist/administratör?
Välkommen med din ansökan senast 241216. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktperson:
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Kim Rangemo, enhetschef på 073-5914572 eller via e-post: kim.rangemo@aleris.se.
Välkommen till Aleris - tillsammans skapar vi en trygg och kvalitativ vård för alla!