OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Industrisupport Värmland AB är ett företag som arbetar i ett nätverk med ett 80 - tal industri och byggföretag i Värmland, Dalsland, Närke och Södermanland. Vår affärside är inriktad på Entreprenadtjänster - Personaluthyrning och Rekrytering inom olika yrkesområden. Vi är ett expansivt företag som nu ökar vår verksamhet inom regionen Värmland, Närke och Södermanland. Därför behöver vi nu själva förstärka vår organisation på huvudkontoret i Arvika. Vi söker dig som vill ansvara för receptionen och administrationen i Industrisupport Värmland AB. Du som söker tjänsten kommer att ansvara för receptionen vilket innebär daglig kontakt med medarbetare och kunder. Du kommer också arbeta med avtal, löneberäkningar, fakturering samt andra administrativa arbetsuppgifter. Detta innebär att du dagligen arbetar med datorn vilket ställer höga krav på kunskaper inom datahantering. Din Ansökan vill vi ha skriftligen gärna via vår hemsida: www.industrisupportvarmland.se under fliken "söka arbete"
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39