OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven Receptionist/Administratör som vill jobba i en spännande miljö i centrala Stockholm? Perido söker en person som vill arbeta som Receptionist/Administratör i en kommunal verksamhet som kommer öppna ett nytt kontor! Som Receptionist/Administratör kommer du att ansvara för många av de praktiska frågorna i och kring kontoret. Du kommer bland annat att arbeta med materialbeställning, kopiering och sortering samt hjälpa till vid olika projekt. Du ansvarar för larmkoder, nycklar och har kontakt med leverantörer vid eventuella fel. Andra uppgifter som kan förekomma är beställning av nya datorer, skrivare och kopiatorer samt felanmälningar av dessa. Även andra arbetsuppgifter kan bli aktuella beroende på kontorets framdrift! Kravprofil: - Gymnasieutbildning. - Erfarenhet av administrativa uppgifter. - Ha mycket goda datakunskaper. - Meriterande är om du arbetat kommunalt tidigare. - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Som person är du driven och social, du är noggrann och tycker om att ge service. Du gillar att lösa problem och är flexibel när det gäller olika arbetsuppgifter. Du är prestigelös och kan arbeta självständigt. Passar profilen in på dig? Tveka inte att söka, tillträde sker omgående! Skriv ref.nr. 5085HA i ämnesraden.