OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kollegor är ett bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster.Våra uppdrag är främst inom media/marknad/sälj, ekonomi, administration, finans och juridik.Vi är ett företag på frammarsch och söker dig som vill växa med oss.Kollegor är ett auktoriserat bemanningsföretag.För kunds räkning söker Kollegor Personal & Rekrytering en receptionist/administratör.Du kommer arbeta som uthyrd konsult då ordinarie receptionist kommer vara föräldraledig.Tjänsten är en deltidstjänst om 80 %.Du kommer arbeta hos ett välmående norskt företag som har 250 medarbetare, varav ca 50 arbetar i Sverige.Företaget är innovativt och utvecklar användarvänliga IT-verktyg.Vi söker dig som är positiv, självgående, ansvarsfull och noggrann.Kontakten med företagets kunder, leverantörer och personal är omfattande vi uppskattar därför om du har förmåga att kommunicera väl i tal - och skrift.Du arbetar dagligen i Office-programmen och har goda kunskaper i engelska.Har du även kunskaper i norska är det meriterande, men inget krav.Observera att vi inte mottar ansökningar via post eller e-post.Alla ansökningar emottas via vår CV-registrering på vår webb kollegor.nu, registrera cv och personligt brev.Vi önskar din ansökan senast den 27 maj.