Receptionist/administratör

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en receptionist/administratör. Vår kund är en mäklarbyrå som sitter i trevliga lokaler på Södermalm i Stockholm. Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att arbeta med sedvanliga receptionistuppgifter och dessutom ha en administrativ roll. Du kommer t.ex. att: Ta emot besökare och besvara telefonsamtal Förbereda möten Avlasta mäklarassistenterna administrativt Vi söker dig som: Har erfarenhet av serviceyrket Är mycket kundfokuserad Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som receptionist och gärna även från mäklarbranschen. Som person är du driven och energisk. Du är initiativtagande och opretentiös. Vi söker dig som kan arbeta heltid hela sommaren och resten av året. Ev finns möjlighet till ledighet i slutet av augusti. Start: under maj Uppskattad omfattning: Heltid Uppskattad arbetstid: 9-18 Lön: Timlön/ Enligt avtal Plats: Södermalm, Stockholm Referensnummer: LGR39804

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


Office Assistant

11 november 2024