OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OmsorgsCompagniet hjälper äldre och funktionshindrade personer i deras hem. Vi har funnits i cirka 6 år och har i dagsläget cirka 200 anställda, varav 10 personer i administrationen. Huvudkontoret finns i Kärrtorp, södra Stockholm. Vi söker nu en receptionist/administratör som är ett ess på att ge god service, som gillar att ha mycket kontakt med kunder, samarbetspartners och personal. Din uppgift blir att vara den sammanhållande länken på kontoret och ansvara för receptionen. Du kommer att ta emot telefonsamtal, besökare, ha administrativa arbetsuppgifter, lättare ekonomiska uppgifter t.ex. viss fakturering och kontering, ansvara för trivsel och ordning på kontoret, beställa kontorsmaterial och fungera som en allt-i-allo på kontoret. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du är van att arbeta självständigt, tar egna initiativ, är noggrann, kan bjuda på dig själv och ett varmt leende och har blick för vad som behöver göras. Du har ett engagemang, har lätt för att lära och vill lära dig nya saker, du har lätt för att möta andra människor och tycker om att samarbeta med andra. Du måste inte ha utbildning eller lång erfarenhet inom området, det viktigaste är att du är rätt person! Tillsättning av tjänsten sker i mitten av november. Arbetstiden är 40 timmar/vecka och är måndag - fredag, kl. 08.00 - 16.30. Ange löneanspråk i din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Malin D Novakovic
086495900
Regionchef Birgitta Ekegren
08-6495900
0708_473925
Regionchef Birgitta Ekegren
08-6495900
0708-473925
VD Malin D Novakovic
086495900
Samordnare Mats Burman
086495900
samordnare Linnea abrahamsson
086495900
samordnare Tina Casperson
086495900
Regionchef Birgitta Ekegren
0708473925
Regionchef Birgitta Ekegren
086495900
Bitr Verksamhetschef Camilla Williamsson
086495900