OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adaptus Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som har specialiserat sig på uthyrning inom distribution och lager i Storstockholm och Uppsala. Bland våra kunder märks namn som Pågen, Scania och Ikea m.fl. Vi arbetar med totallösningar vilket innebär att vi tar ett fullständigt arbetsgivaransvar där vi även internutbildar och förbereder vår personal inför aktuella uppdrag. Detta gör att man mycket snabbt kommer in i arbetet. Vi har kompetenta arbetsledare ute på fältet som gör att vår personal alltid kan få hjälp och stöd i sitt dagliga arbete. Vi söker en receptionist för kunds räkning. Arbetet är motsvarande heltid och förlagt dagtid måndag till fredag, du kommer att sitta i receptionen samt vara behjälplig med övriga administrativa och ekonomiska arbetsuppgifter. Vi söker dig med rätt attityd, lättlärd och driven. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska samt datorvana, tidigare erfarenhet av liknande jobb är meriterande. Vi ser gärna att du har en ekonomisk utbildning i ryggen från tex gymnasiet. Då du kommer vara ansiktet utåt för företaget är det viktigt att du har hög social kompetens samt ett trevligt och utåtriktat sätt. Tillträdandet för tjänsten är i början av februari, ansök därför omgående!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jannice Kovacs
Katarina Nevenius
070-1678514
Henrik Stäveby Hägglund
Gustav Runeborg
Alexander Weman
Sandra Dolfén
Affan Masood
Platschef Saeid Mohammady
076-1888449
Saeid Mohammady
070-7788848
Fredrik Ljungar