OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har ett spännande och kul jobb till dig som vill hjälpa människor till ett aktivt liv och bättre folkhälsa. Till vår mottagning och butik i Hägersten i Stockholm Aspudden, söker vi nu en ny medarbetare.
Som Receptionist/administratör på Stegkliniken är du ansvarig för kund och patientmottagning samt administrativa arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att innebära:
Patient och kundmottagning, ankomstregistrering av kunder
Sköta bokningar/ombokningar av patienter
Hantering av betalning
Hantering av inkommande och utgående samtal & mejl
Administrering av hemsida (färdig mall)
Mottagning av gods och paket
Hantering av fakturor
Beställning av förbrukningsmateriel
Viss marknadsföring
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete. Vidare vill vi att du har gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk eller administrativ inriktning.
För att passa in i vårt team söker vi dig som tycker om att vara ”spindeln i nätet" och brinner för att hjälpa människor till ett aktivt liv. Service och ordning och reda är nyckelord för din roll hos oss. Du förstår vikten att vara en del av vårt team och gillar att vara företagets ansikte utåt. Andra egenskaper hos dig är att du är självgående, lösningsorienterad och kommer med egna initiativ.
Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid 100%. Provanställning tillämpas.
Stegkliniken är en privat ortopedi och rehabklinik fokuserad mot fot, knä och ben. Vår drivkraft är att hitta lösningar som kan bidra till en bättre folkhälsa. Vi finns sedan 2009 med tre kliniker i Hägersten, Östermalm och Solna. Stegkliniken består av fyra hörnstenar: Fotbäddar, ortopedteknik, naprapati och fysioterapi.
Välkommen att söka jobbet. Vi hanterar ansökningar löpande. Men vår kontakt kan dröja något p.g.a semestertider. #jobbjustnu
Ansökan skall innehålla Personligt brev, CV och Profilfoto
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Martin