OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har ett spännande och kul jobb för dig som vill hjälpa människor till ett aktivt liv och bättre folkhälsa. Till vår mottagning och butik i Hägersten Aspudden i Stockholm söker vi en ny medarbetare.
Som receptionist och administratör på Stegkliniken är du ansvarig för kund och patientmottagningen med bokningar och butik samt endel ekonomiadministrativa arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att innebära:
Kundtjänst med hantering av inkommande och utgående telefonsamtal & mejl.
Välkomma patienter på mottagningen och betjäna kunder i butiken, viss butiksförsäljning.
Sköta bokningar och ombokningar av patienter.
Administrering och schemaläggning i vårt bokningsssytem.
Administrering av försäkringspatienter.
Viss ekonomiadministration.
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete. Vidare vill vi att du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk eller administrativ inriktning.
Vi söker dig som tycker om att vara ”spindeln i nätet” i vårt team och brinner för att hjälpa människor till ett aktivt liv. Service och ordning och reda är nyckelord för din roll hos oss. Du är serviceminded, alert och tycker om att ha olika arbetsuppgifter. Du behöver ha viss datavana och enkelt kunna lära dig att arbeta i våra bokningssystem. Andra egenskaper vi gärna ser hos dig är att du är självgående och lösningsorienterad.
Du pratar flytande svenska.
ansökan besvaras f.o.m 1 augusti.
Profilfoto är ett krav.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Martin