OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Socialkontoret innefattar individ- och familjeomsorg, samt en administrativ enhet. Totalt arbetar 22 personer på kontoret. Den administrativa enheten består av 5 personer. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en receptionist/administratör till ett föräldravikariat. Du kommer att arbeta med telefon och kundmottagning. Arbete i förvaltningens verksamhetssystem Magna Cura med systemansvar samt utbetalningar till familjehem och kontaktperson. Fakturering och attestering i kommunens ekonomiprogram Agresso. Personalredogörare. Ansvarig för gallring och arkivering av personakter. Inköpsansvarig kontorsmaterial med mera. Du ingår i förvaltningens administrativa grupp med ett gemensamt ansvar för de administrativa uppgifterna på förvaltningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är serviceinriktad och har en känsla för service. Då du är förvaltningens ansikte utåt är det viktigt att du är positiv och kan ge kunderna ett professionellt bemötande. Du är noggrann och ordningsam i ditt arbete. Du har gymnasieutbildning inom administration, gärna med påbyggnadskurser inom området, samt relevant yrkeserfarenhet, och har sinne för ordning och struktur. Du behöver ha mycket goda datakunskaper (Word, Excel) och erfarenhet från arbete i något ekonomisystem och dokumenthanteringssystem. Du behöver både kunna arbeta självständigt och ha mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga. Som person är du flexibel, tar initiativ och stort ansvar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Damberg
0370-67 8033
Facklig representant nås via kommunens växel
0370 67 80 00
Peter Sebenius
0370- 67 83 69
Ann Hennig
0370-67 83 10
Mona-Lill Sjöland
0370-67 83 36
Linda Morén
0393- 67 84 01
Mikaela Johansson
0370-67 80 22
Yvonne Frank Ljungberg
0393- 67 80 83
Isak Ceder
0370 67 83 39
Liv Borefur
0370-678319