OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en flexibel person som är naturligt social och bra på att ta egna initiativ? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Arbetsuppgifter
- Välkomna gäster och anställda
- Hantera post och bud
- Inventarieansvarig av städartiklar, material och kläder m.m.
- Utdelning av arbetskläder samt arbetsverktyg
- Övergripande ansvar över allmänna ytor och kök
- Hantera diverse administration och kvalité
- Assisterande till HR ansvarig
Kravet för denna tjänst är följande:
- Är duktig på att lyssna och kommunicera
- Är serviceminded och tillmötesgående
- Strukturerad och engagerad i ditt arbete.
- Grundläggande kunskaper inom MS-paketet
- Är flexibel inom sitt arbete och kan ta sig an nya utmaningar
- Erfarenhet av HR administration är meriterande
Även:
För denna tjänst är lyhördhet viktigt, det är också viktigt att du är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus. Vi ser gärna att du har jobbat med service tidigare. Det viktigaste är personlig lämplighet. Som receptionist är du ansiktet utåt vilket gör det viktigt att alltid bära ett leende på läpparna samt alltid vara professionell! Viktigt är också en god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, Mån-Fre 08.00-17.00
Lön: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm - Gullmarsplan (Nybyggda kontoret Sthlm 01)
Din ansökan Har vi beskrivit dig? Då är du välkommen att skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande! Ansökningshandlingarna ska innehålla ett CV och ett personligt brev.
Vid frågor eller funderingar av tjänsten är du välkommen att kontakta: mariela@viasales.com
Vi ser fram emot att höra från dig!
VIASALES är ett säljbolag med huvudsaklig fokus på hög och kvalitativ försäljning inom telemarketing, doorsales och eventsales.
Läs mer om oss på: viasales.com (https://viasales.com/)