Receptionist/Administratör till Baker Tilly Stockholm

Receptionist/Administratör till Baker Tilly Stockholm

Arbetsbeskrivning

RECEPTIONIST/ADMINISTRATÖR TILL BAKER TILLY STOCKHOLM
Vi söker dig som vill axla en rolig, självständig och servicegivande roll och som vill vara med och utveckla vårt kontor i Vasastan!
Du är ansvarstagande, effektiv och strukturerad. Du gillar att ha många bollar i luften, tar ansvar för- och helhjärtat fullbordar dina arbetsuppgifter. Du tycker om att träffa folk och ge högklassig service. Du är lösningsorienterad och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav.


Meriterande är att du har läst ekonomisk inriktning på gymnasiet samt har erfarenhet av praktiskt arbete sedan tidigare, gärna från reception eller restaurangverksamhet.


Som receptionist hos oss kommer du att ha en fartfylld roll som "spindeln i nätet" på ett spännande bolag med målet inställt på tillväxt. Du arbetar i kontorets hjärta och är första kontakten för våra kunder. Du administrerar även kontoret för dina kollegor. Detta innebär sedvanliga receptionssysslor, den interna administrationen samt en del klienttid. Det är ett jobb med varierande arbetsuppgifter vilket innebär ett stort ansvarstagande och struktur från start. Samtidigt som du är målinriktad och vill utvecklas i arbetsuppgifterna ska du vara prestigelös och utföra enklare arbetsuppgifter med samma engagemang.
Arbetsuppgifter
• Ansvar för vår reception
• Ansvara för post- och dokumenthantering
• Beställa kontorsmaterial, förbrukningsmaterial, ha kontakt med våra leverantörer m.m.
• Ansvara för nycklar, larm och säkerhet på kontoret
• Intern administration
• Anordna våra fikaraster, planera och anordna interna och externa event
• Ansvara för mötesrummens teknik
• IT och telefonsupport
• Uppdatera hemsidan och våra sociala medier
• Välkomna och introducera nya medarbetare till Baker Tilly Stockholm
• Ansvara för intern kommunikation rörande kontoret
Vi söker dig som vill arbeta med service, är initiativtagande och sprider positiv energi! Du behöver inte ha arbetat i reception innan, men gärna i något annat serviceyrke med viljan att lära dig nya saker. Du har goda kunskaper i modern teknik (laptops, smartphones och konferensutrustning). Framför allt har du ett sinne för detaljer och gillar att göra det där lilla extra för både kunder och kollegor för att trivselnivån ska vara på topp!
Vi är en revisions-, redovisnings- och rådgivningsbyrå som sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Vi är en liten organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Idag är vi ett 30-tal anställda, men expanderar löpande med nya medarbetare och kunder. Vi är ett familjärt gäng som gillar att ha kul tillsammans och på jobbet!
Ansök med CV och personligt brev. Välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande med tillträde våren 2022.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Baker Tilly Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 13 april 2022

Postadress

Luntmakargatan 46
Stockholm, 11183

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024