Receptionist/administratör till entreprenad

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker en receptionist som trivs med administration till en av våra Entreprenader på BMW Financial Services.De har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i Solna Strand.Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets besökare.I dina arbetsuppgifter ingår att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum och allmänna utrymmen samt post- och budhantering.Vidare innefattar tjänsten administration så som reseräkningar, bokning av resor och inköp av kontorsmaterial, samt registrering av leverantörsfakturor från Sverige och Danmark.Du ansvarar för att kontorsmaskinerna på kontoret såsom kopiatorer fax och skrivare fungerar.Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös.Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska.Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande.Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024