OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker efter en Receptionist/Administratör som ska stötta kontorschef och kundansvariga med support och samordning i våra uppdragsprocesser och interna system samt inom övriga administrativa uppgifter och kontorsservice. Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde så snart som möjligt. Arbetstid kl. 8-17 (Lunch 12.00 -13.00).
Tjänsten är en receptions- och supportroll och vi fokuserar på att du tycker om att ta ansvar, organisera och arbeta strukturerat och effektivt. Du kan förvänta dig mycket variation i rollen, så du bör också inneha förmågan att ta egna initiativ och söka möjligheter att förbättra våra nuvarande processer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer att vara kontorets ansikte utåt. Ta emot besökare och ge service till våra kunder. Allmänna kontorsgöromål ingår så som att fixa fika, posthantering, trivselfrågor, handla samt inköp av kontorsmaterial. I arbetsuppgifterna ingår även bland annat administrativ support så som att lägga upp nya uppdrag och underhålla kundregister i våra system.
För att lyckas behöver du
Som person är du positiv, noggrann, flexibel, energisk, aktiv och prestigelös som tycker om att ge service och att leverera arbete med kvalitet. Du är utåtriktad och har lätt att samarbeta med andra och du uppskattar att ha en central funktion på kontoret.
Kvalifikationer för tjänsten
Lätt för att lära dig nya IT- system och processer, merit om du är van användare av Officepaketet.
Ett plus är om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP.
Goda kunskaper i svenska och engelska och har lätt för att uttrycka dig både i tal och i skrift.
Erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter är en merit.
Du ska tycka att det är roligt att ge service och support!
Önskvärt med B-körkort
Om ovan stämmer in på dig, ser vi gärna att du skickar in din ansökan till oss.
Ansök redan nu eftersom vi behandlar ansökningarna löpande.
Ansökan ska vara oss tillhanda senast den 28 februari. Den ska innehålla personligt brev, CV, betyg från gymnasium och/eller annan utbildning. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Louise Reher på louise.reher@se.ey.com eller 023- 709 203
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Emma Unger på emma.unger@se.ey.com.
EY | Building a better working world
EY exists to build a better working world, helping to create long-term value for clients, people and society and build trust in the capital markets.
Enabled by data and technology, diverse EY teams in over 150 countries provide trust through assurance and help clients grow, transform and operate.
Working across assurance, consulting, law, strategy, tax and transactions, EY teams ask better questions to find new answers for the complex issues facing our world today.
Kontaktpersoner på detta företaget
Revisor Helena Björnander
070-354 72 03
Gruppchef Susann Lindén
070 331 92 04
Gruppchef Helena Björnander
070 354 72 03
Ing-Marie Persson