Receptionist/Administratör till optikkedja

Arbetsbeskrivning

Academic Work rekrytering söker nu en receptionist/administratör för anställning hos internationell optikkedja.Företaget är en av världens största privatägda optikkedjor och har butiker i ett flertal länder i Europa.Bolaget har funnits i Sverige sedan 2004 och har mer än 65 butiker runt om i landet.Det Svenska huvudkontoret är beläget i Göteborg och här arbetar 22 anställda.Arbetsuppgifter: Som receptionist/administratör kommer Du att ansvara för reception, växel och enklare form av kontorsvaktmästeri.I tjänsten ingår också en mängd administrativa uppgifter så som resebokningar, inköp av kontorsmateriel och mötesadministration. Krav på person: Vi söker Dig som har: - Grundskolekompetens - Goda kunskaper i engelska - God vana av MS Office Det är meriterande om Du har erfarenhet av serviceinriktat eller administrativt arbete.Som person är Du strukturerad, flexibel och praktiskt lagd.I kontakten med besökare är det viktigt att Du har ett förtroendeingivande och serviceinriktat sätt.Intresserad?Skicka in Din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376 0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386 0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg

Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist

CM Emma Isaksson
031-3523389 0701-617357

Sammanfattning

Besöksadress

Gullbergs Strandgata 15
Göteborg

Postadress

Gullbergs strandgata 15
Göteborg, 41104

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024