OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social person med ett stort intresse för administration, kundmottagande och service? Vill du vara med och bidra till Predocs framgångar? I rollen som receptionist/administratör får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett mångsidigt och utvecklande jobb. Sök redan idag!
Vad innebär jobbet som receptionist/administratör?
I den här rollen kommer du framför allt att vara behjälplig till våra kunder genom att svara på frågor och ge besökare ett professionellt första intryck. I jobbet ingår även att administrera och hantera logistiken på kontoret och agera administrativt stöd till dina kollegor.
Du kommer att ingå i ett litet, familjärt team och arbeta i trevliga och trivsamma lokaler på Södermalm, centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid.
I tjänsten ingår även följande arbetsuppgifter:
•Svara i telefon och ge kvalitativ service till kunder
•Sköta administration, till exempel scanna in fakturor och ladda upp provsvar i journalsystemet
•Svara på alla inkommande mail
Vem söker vi?
Till rollen som receptionist/administratör söker vi framför allt dig som är en social och organiserad person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. Du känner dig helt trygg i att använda datorn som arbetsredskap och trivs med att lösa problem.
För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det viktigt att du talar god svenska och förstår vikten av att anpassa din kommunikation utifrån individuell situation.
Utöver det är det en stor fördel om du har erfarenhet från branschen eller har erfarenhet av liknande arbete, exempelvis hälsovård eller på vårdcentral.
Vad kan Predoc erbjuda dig?
Predoc är en arbetsgivare som månar om sina medarbetare genom att erbjuda trygga anställningsvillkor och generösa förmåner. Hos Predoc präglas arbetskulturen av öppen kommunikation mellan medarbetare. För rätt person ges möjlighet att arbeta med frihet under ansvar, och med tiden kunna utveckla din tjänst i den riktning du vill.
Om Predoc
På Predoc erbjuder vi tjänster som får företag och privatpersoner att öka sin produktivitet och livskvalitet, hemma såväl som på jobbet. Vi arbetar efter beprövade och pålitliga metoder som bygger på decennier av forskning och våra handläggare, läkare och undersköterskor har lång erfarenhet av framgångsrik företagshälsovård. Med denna kompetens och erfarenhet kombinerat med moderna gränssnitt och lösningar gör vi vägen till välmående lättare att följa, för företag och för människorna som jobbar där.
Om Framtiden
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
I den här processen rekryterar vi rätt person till Predoc och du blir direkt anställd av kunden.
Rekryteringsprocessen
Ansökan
Intervju med Framtiden
Intervju med Predoc
Återkoppling
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Södermalm, Stockholm
Arbetstider: 8-17
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996