Receptionist/administratör till privat psykiatrimottagning vid Odenplan

Receptionist/administratör till privat psykiatrimottagning vid Odenplan

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett självständigt arbete där du är spindeln i nätet? Har du erfarenhet av vården, servicekänsla ut i fingerspetsarna och gillar kundkontakter? Är du noggrann, it-van och gillar administration? Då kan detta var möjligheten för dig.
Nu söker vi på Modigo en receptionist/administratör för ett vikariat på ca 1,5 år till vår mottagning i läkarhuset vid Odenplan. Välkommen att söka ett spännande och utvecklande arbete där du får göra skillnad för våra patienter, tillsammans med engagerade, erfarna och skickliga kollegor.
Om Modigo
Modigo är en väletablerad vårdgivare och arbetsplats för psykologer, läkare och administrativa medarbetare på fyra orter i Sverige. Vi är specialister inom neuropsykiatri och arbetar inom psykiatrisk öppenvård, med utredningar, behandling, rådgivning och föräldrastöd. Våra mottagningar finns i Stockholm, Göteborg, Lund och Sundsvall. Vi har avtal och gott samarbete med ett flertal regioner.
Om tjänsten
Som receptionist/administratör på Modigo har du ett mycket viktigt och omväxlande arbete. Du bemannar mottagningens reception där du är vårt ansikte utåt, möter och vägleder patienter.
Du arbetar även administrativt, exempelvis med arkivering och posthantering. Vidare ser du till att det är undanplockat och representativt i lokalen samt håller kaffekokaren varm.
Tjänsten är på heltid under vår ordinarie receptionists föräldraledighet, till november 2024. Du jobbar kontorstider, med viss möjlighet till flexibilitet.
Varför jobba på Modigo?
På Modigo arbetar du i en verksamhet med god struktur och rutiner. Vi har kollektivavtal, bra pensionslösningar och friskvårdsbidrag för dig som anställd. Här är några av de anledningar som våra anställda ofta framhåller med Modigo som arbetsgivare:
· Fokus på kvalitet och kompetens. På Modigo är det patientnära arbetet i fokus. Som receptionist träffar och pratar du med många av våra patienter. För att kunna hjälpa och förstå dem på bästa sätt kommer du få lära dig mycket kring neuropsykiatri, både i arbetet och genom utbildning.
· Flexibilitet för individuella behov. På Modigo styr och planerar du ditt arbete utifrån det som behöver göras. Vi arbetar kontorstid med viss möjlighet till flexibilitet.
· Framåtanda och högt i tak. Modigo är en prestigelös organisation som hela tiden utvecklas för patienternas och medarbetarnas bästa. Har du idéer som kan göra verksamheten bättre – prata med din chef. Chansen är stor att de snart blir verklighet.
Om dig
Vi söker dig som är mycket självständig, serviceinriktad och gillar kundkontakter. Ett krav är att du har arbetat administrativt i minst ett år och det är meriterande om du har erfarenhet eller utbildning inom vården.
Vidare har du god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Du har mycket god datorvana och det är meriterande om du har arbetat i journalsystemet Webdoc.
För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att ta ansvar och har lätt för att kommunicera. Vidare har du lätt för att skapa goda relationer och har ett genuint intresse för människor samt hög integritet och är mycket serviceinriktad.
I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid social förmåga, likväl som personliga egenskaper såsom flexibilitet, samarbets- och organisationsförmåga.
Frågor
Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår enhetschef för Modigo Stockholm, Lina Wester Gottlieb, på telefonnummer 073-144 97 04 eller lina.wester.gottlieb@modigo.se.
Så ansöker du
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via ansökningslänken. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 20 mars 2023. Välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Modigo Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 20 mars 2023

Postadress

Roslagsgatan 44
Stockholm, 11354

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024