Receptionist/administratör till Saint-Gobain Ecophon

Receptionist/administratör till Saint-Gobain Ecophon

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu dig som vill arbeta som Receptionist/Administratör hos Saint-Gobain Ecophon. I rollen som Receptionist/Administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo, vara i kontakt med många internationella besökare och fungerar som vårt ansikte och vår röst utåt. I tjänsten kommer du att arbeta ungefär hälften av din arbetstid front-line i receptionen, där arbetsuppgifterna består av att ta emot och guida kunder/besök, svara i företagets växel, posthantering, flaggning samt tillhandahålla receptionsområdet. Den andra delen är mer inriktad på administrativa arbetsuppgifter utanför receptionen med egna administrativa arbetsområden såsom att göra inköp, fakturahantering, registrering, uppdatera/informera, mötesbokningar samt andra allmänna administrativa uppgifter.

För denna roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

• Växel- och receptionistarbete
• Ta emot, registrera samt välkomna och hjälpa kunder/besökare
• Allmänna administrativa uppgifter/kontakt med leverantörer samt fakturering,
• Uppdatering/information
• Kontinuerligt förbättringsarbete

Tjänsten som Receptionist/Administratör är ett rekryteringsuppdrag direkt till kund. Tjänsten är förlagd hos Saint-Gobain Ecophon AB i Hyllinge och är på heltid med kontorstider.

Om dig

Vi söker dig som är glad, utåtriktad, stresstålig och som gillar att ha många bollar i luften. Du har en god känsla för högklassig service och är orädd i ditt sätt att ta dig an nya uppgifter. Det är viktigt att du tycker om ett högt tempo och har en lösningsorienterad inställning till allt som händer. Du är en teamspelare med god samarbetsförmåga och är inte rädd för att hjälpa dina kollegor när det behövs. Vidare tror vi att du är flexibel, strukturerad, och självgående.

Viktigt för rollen:

• Professionellt bemötande mot kunder och personal och serviceminded
• Trivas med multitasking med förmågan att prioritera uppgifter
• Kunskaper i Excel och Microsoft Office samt bra IT-färdigheter.
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Förmåga att vara proaktiv när problem uppstår
• Gymnasiekompetens eller motsvarande
• Flytande i Svenska och Engelska i både tal och skrift

Om Saint-Gobain Ecophon

Saint-Gobain Ecophon develops, manufactures and markets acoustic products and systems that contribute to a good working environment by enhancing peoples´ wellbeing and performance. Our promise »A sound effect on people« is the core backbone of everything we do.

Ecophon AB is the largest company in the Saint-Gobain Ceilings group, which has sales units in 14 countries, production facilities in Sweden, Denmark, Finland, France, the Netherlands, Portugal and Brazil and approximately 1000 employees. The head office is located in Hyllinge, just outside Helsingborg, Sweden. Ecophon is part of the global Saint-Gobain Group, which is one of the 100 leading industrial companies in the world.

Om anställningen

Saint-Gobain Ecophon har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Tjänsten är en direktrekrytering till Saint Gobain Ecophon, där frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Tjänsten har start så snart vi hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande där du får träffa vår kund för en slutgiltig intervju. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: christoffer.sundell@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, Administratör, Adecco, Helsingborg, Hyllinge, Saint-Gobain Ecophon, front line, admin,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 20 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024