OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds Struktons räkning söker vi en receptionist som är en fena på administration. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående och löper tillsvidare.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I denna tjänst är du, tillsammans med en kollega, kontaktytan på många plan, allt ifrån att svara på frågor från kollegor, växeln, administrera dokument, vissa inköp, samtidigt som du har ansvar för att receptionen ser representabel ut, så det krävs att du har hög servicekänsla under stressade situationer. Du kommer att vara ansiktet utåt, ta emot olika besökare och visa dem tillrätta. Många gånger är det större grupper som kommer och du ansvarar för att assistera IT-avdelningen så att rätt utrustning finns på plats och är iordningsställda vid utbildningar.
Exempel på uppgifter är:
* Sköta växeln och ta emot inkommande samtal
* Godsmottagning
* Bevaka info-mailen till företaget
* Ta emot och administrera inkommande/utgående post och fax
* Diarieföra viktig post
* Ansvara för VD:s post och signaturpärm, samt till viss del assistera VD
* Se till receptionen och entrén så att det är ren och snyggt
* Sköta kaffemaskinen i entrén
* Vara IT behjälplig med in- och utgående gods
* Göra vissa specificerade inköp för organisationen
Din profil
Du som söker har 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är noggrann, samarbetsvillig, prestigelös, flexibel och brinner för att ge god service. Du har förmåga att inge förtroende, knyta kontakter och kommunicera.
Din utbildning bör vara inom service och administration och du bör ha god kunskap i Office-paketet, främst Word, Excel och Powerpoint.
Det är meriterande om du även har erfarenhet av SharePoint dokumenthanteringssystem
Flytande engelska är ett krav och gärna holländska och danska. Du ska kunna formulera dig väl i tal och skrift.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768-696495.
För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3321
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric - connect.engage.succeed.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229