Receptionist/administratör till Synoptik och Smarteyes (deltid)

Receptionist/administratör till Synoptik och Smarteyes (deltid)

Arbetsbeskrivning

Som receptionist/administratör på Synoptik och Smarteyes (deltid, 80%) kommer du att vara ansiktet utåt för vårt servicekontor. Du blir en central del av vårt team och kommer att välkomna och ta emot externa besökare och gäster samt ge administrativ och praktisk support vid utbildningar och möten. Du kommer att arbeta i en dynamisk och serviceinriktad miljö på plats på servicekontoret. Arbetstiderna varierar och är förlagda måndag - torsdag. Detta är ett konusltuppdrag på deltid med start mitten av augusti 2024 och planeras att pågå fram till sista december 2024 med chans till förlängning. 

I rollen som receptionist/administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära

-Välkomna och ta emot externa besökare och gäster
-Administrera och ge praktisk support vid utbildningar och möten, inklusive bokning av lunch/middag, servering av frukost och fika, samt förberedelse av lokalen och teknik
-Bokning av resor och boende, inklusive att stämma av allergier och preferenser
-Säkerställa en god fysisk kontorsmiljö och ordning i konferenslokaler och övriga kontorsytor
-Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
-Hantering av behörigheter för nyanställda och de som byter tjänster internt
-Administrativt stöd till HR-avdelningen och nära samarbete med vår utbildningsansvarig
-Administrativ support och underhåll av intranätet och teamsgrupper
-Kontaktperson för Egencia, leverantör för profilkläder och städning samt andra relevanta leverantörer

Under utbildningsdagar är du tillgänglig och första kontakt för våra interna och externa föreläsare. Arbetstiden varierar då vissa utbildningar startar kl 08.00 och vissa avslutas kl 18.30.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från serviceyrken och har en god administrativ förmåga. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska. Du är en social nätverkare med ett öga för detaljer och gillar att ge det "lilla extra". Som person är du flexibel, gillar att vara en del av ett team, äger din egen framgång, visar omtanke, ser det enkla i det komplexa och har en passion för service.

Viktigt för tjänsten är

Tidigare erfarenhet från serviceyrke

God administrativ förmåga

Goda kunskaper i svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Synoptik och Smarteyes

Synoptik och Smarteyes är två av Sveriges ledande optikkedjor som erbjuder ett brett utbud av glasögon, kontaktlinser och optiktjänster. Vi strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen och upplevelsen. På vårt servicekontor arbetar vi för att stödja våra butiker och säkerställa att de har allt de behöver för att ge våra kunder den bästa möjliga servicen.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maria von Schantz via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Service, Administration, Synoptik, Smarteyes, Stockholm, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2024
  • Ansök senast: 10 juli 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024