OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har ett spännande och kul jobb till dig som vill göra skillnad och hjälpa människor till ett aktivt liv. Vi har en ortopedteknisk mottagning vid Sophiahemmet och behöver förstärkning av en receptionist/administratör som kan vikariera för Tobias under hans föräldraledighet.
Som receptionist/administratör på Camp Pro jobbar du med patientmottagning samt administrativa arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att innebära:
- Patientmottagning, ankomstregistrering av kunder
- Sköta bokningar/ombokningar av patienter
- Boka patienttransporter
- Hantering av inkommande och utgående samtal och mejl
- Viss lagerhantering
- Fakturering
- Utskick och uppföljning
- Inköp av förbrukningsmaterial
I ditt arbete ingår även att hålla ordning och reda i reception, väntrum och personalutrymmen. Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av liknade arbete, gärna inom samma bransch. Vidare vill vi att du har gymnasiekompetens med ekonomisk eller administrativ inriktning. Erfarenhet av protokollskrivning är ett plus.
För att passa in i vårt team söker vi dig som vill göra skillnad och brinner för att hjälpa människor till ett aktivt liv. Du måste såklart ha en bra förmåga att möta och ”läsa av” våra patienter/kunder. Service är ett nyckelord och även det som motiverar och driver dig. Du förstår vikten att vara en del av teamet och gillar att vara företagets ansikte utåt. Andra egenskaper hos dig är att du är självgående, tar initiativ, är lösningsorienterad och ser ordning och reda som en självklarhet.
Tjänsten är en anställning på vikariat under ordinarie befattningshavares föräldraledighet, 6 månader från 1 mars på heltid 100 %.
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.
Camp Pro ingår i koncernen Allard Support for better life vars drivkraft är att hitta lösningar som kan förändra individers liv. 2015 drog Allardgruppen igång visionen Camp Pro som består av fyra hörnstenar: Produkter, Behandlingar, Ortopedteknik, Fotbiomekanik.
Gå gärna in och läs mer på vår Linkedin- och Facebooksida!