OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polismyndigheten i Örebro län söker en receptionist/anmälningsupptagare till receptionsgruppen, Stationsenheten i Örebro
Polismyndigheten består idag av drygt 650 medarbetare fördelade på tre avdelningar, polisavdelningen, länskriminalavdelningen och myndighetsavdelningen. Stationsenheten tillhör polisavdelningen och ansvarar för växel, passhantering, hittegods, anmälningsupptagning och reception. Idag arbetar 33 personer på enheten.
Vi söker nu en receptionist/anmälningsupptagare vars huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara receptionstjänst, anmälningsupptagning och annan serviceverksamhet.
Vi söker Dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Vi värdesätter att Du kan arbeta självständigt och är serviceinriktad och ser gärna att du är beredd att hjälpa till även med andra arbetsuppgifter om möjlighet finns. Goda kunskaper i svenska, engelska och god IT-kompetens är ett villkor. Ytterligare språkkunskaper, t ex teckenspråk, är meriterande. Vi ser gärna manliga sökande då majoriteten av vår civilanställda personal är kvinnor.
Arbetstiden är förlagd dagtid samt vissa kvällar till 18.00.
Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och tillträde inom kort.