OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polismyndigheten i Örebro län söker
RECEPTIONIST/ANMÄLNINGSUPPTAGARE
till Stationsenheten i Örebro
Polismyndigheten består idag av drygt 650 medarbetare fördelade på tre avdelningar, polisavdelningen, länskriminalavdelningen och myndighetsavdelningen. Stationsenheten tillhör polisavdelningen och ansvarar för växel, passhantering, hittegods, anmälningsupptagning och reception. Idag arbetar ca 35 personer på enheten.
Vi söker nu
* en receptionist/anmälningsupptagare
diarienummer AA 713-8197/07
Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara receptionstjänst, anmälningsupptagning och annan serviceverksamhet.
Kvalifikationer
Vi söker Dig som har tre årig gymnasieskola eller likvärdigt och erfarenhet från liknade arbetsuppgifter. Vi värdesätter att Du kan arbeta självständigt och är serviceinriktad. Goda kunskaper i svenska, engelska och god IT-kompetens är ett villkor. Ytterligare språkkunskaper, t.ex. teckenspråk, är meriterande.
Vi ser gärna manliga sökande då majoriteten av vår civilanställda personal är kvinnor.
Arbetstiden är förlagd till dagtid med vissa dagar till 19:00, i arbetet ingår även en lördag per månad mellan 07:30-16:00.
Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.