Receptionist/Arenavärd till Vasakronan i Göteborg - Extrapersonal

Arbetsbeskrivning

OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.


OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter extrapersonal till både fantastiska co-workingen, Arena Nordstan men även fastighetsreceptionerna i nya byggnaden Platinan.

I rollen som arenavärd/receptionist arbetar du brett med service och administration. Du kommer att vara Vasakronans ansiktet utåt och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta emot, hänvisa och avisera besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, koordinering och hänvisning av post och bud samt hantering av accesser.
I ditt arbete tar du emot besökare och hjälper medlemmarna/ hyresgästerna med deras löpande frågor. Därtill tar du emot konferensgäster och ordnar med allt från frukost till luncher och fika. Du arbetar självständigt som arenavärdinna och i receptionen, för att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna genom att leverera service i världsklass.

Tjänsten är extra vid behov och omfattningen kan variera från flera dagar i veckan till enstaka dagar. Receptionen är bemannad kontorstider under måndag till fredag.

VI SÖKER DIG SOM HAR

- Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller hotellreception.
- God datorvana, med erfarenhet från Office- programmen
- Arbetat inom hotell eller annan liknande verksamhet, där hög servicestandard varit i fokus (meriterande).
- Erfarenhet av konferensteknik (meriterande)
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Är flexibel och har möjlighet att stundtals ta pass med kort varsel


Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Konferensvärd Mötesservice

Konferensvärd Mötesservice

22 november 2024

21 november 2024