OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation av SafeLine
SafeLine Sweden AB är ett företag som startades år 1995 och finns strax söder om Stockholm där vi fortfarande har vårt huvudkontor. Företaget har haft en stabil och snabb tillväxt de senaste åren då vi bland annat expanderat i utlandet.
SafeLine Sweden AB är ett av företagen i framkanten av den tekniska utvecklingen inom hisstillbehörsbranschen. Vi har i dagsläget fyra försäljningskontor i Tyskland, Belgien, Storbritannien samt i Sverige, vi har även partners i större delen av Europa.
Våra slagord är "Quality talks" vilket inte bara märks på våra produkter utan även på vår arbetsmiljö och våra medarbetare. Idag är vi över 80 anställda i företagskoncernen.
Vi söker nu en Receptionist/Assistent på heltid med start så snart som möjligt.
Arbetsuppgifterna är väldigt varierande men består främst av att svara i telefon, ordna inför och efter möten, ansvara över diskmaskiner, kaffemaskiner och vårt pentry. Göra diverse bokningar och inköp, övriga administrativa uppdrag samt vara behjälplig där det behövs.
Krav:
Datorvana: Mac, PC, Excel, Outlook.
Språk: Svenska, flytande i tal och skrift. Engelska, mycket bra i tal och skrift.
Körkort: B-körkort och egen bil.
Fördelar:
Kunskaper i tyska eller franska är meriterande.
Personlighet:
Du som söker är "service minded", flexibel, stresstålig, ambitiös och självständig.
Folk uppfattar dig som utåtriktad.
Ansökan:
Skriv ett personligt brev, bifoga ditt CV och en bild på dig. Ansökan tas endast emot genom email.
Vi svarar inte på frågor angående anställningen per telefon.
Skicka din ansökan till: jobb@safeline.se
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO / HR Cecilia Gustafsson