OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker för kunds räkning en receptionist/assistent. Vår kund är ett konsultföretag beläget i centrala Stockholm. Tjänsten innebär en anställning hos Kontorsfixarna och är ett bemanningsuppdrag där du arbetar ute hos kunden. Arbetsuppgifter Som receptionist/assistent kommer du att svara i telefon och ta emot besökare. Du kommer att ha kontorsansvar, vilket bland annat innebär beställning av kontorsmaterial och övriga leverantörskontakter. Vidare ingår att hålla ordning på kontoret och se till att det alltid är representativt och prydligt. Diverse administrativa uppgifter och support till övriga kollegor i form av registervård, utskick, post och mail förekommer. Du kommer också att arbeta med underhåll och uppdateringar i affärssystemet. Tjänsten kommer dessutom att innebära viss representation vid evenemang och övriga Events. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete som receptionist/assistent. Som person bör du vara social, prestigelös, initiativrik, noggrann och strukturerad. Du har en utpräglad servicekänsla och en positiv attityd. Du har lätt att uttrycka dig i tal och i skrift såväl på svenska som på engelska. Slutligen bör du allmänna datakunskaper. Det är meriterande om du har arbetat i något affärssystem tidigare.