OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lexium Service Management, är en av de ledande svenska aktörerna inom Integrerad Facility Management på den svenska marknaden. IFM innebär att leverera och utveckla tekniska & säkerhetstjänster ihop med arbetsplatsservice för hyresgäster och fastighetsägare. Lexium tar ett ekonomiskt och tekniskt helhetsansvar för samtliga fastighetsrelaterade tjänster och produkter samt för att utveckla FM tjänsterna över tid. Lösningarna är en kombination av egen personal och starka lokala partners/specialister som verkar i samma IT-system. Lexium Service Management AB är det första FM-bolaget i Sverige att ISO-certifieras för Kvalitet (9001), Miljö (14001) och Arbetsmiljö (45001). Hållbarhet och Säkerhet är i högsta fokus, vilket även innefattar Lexiums nätverk av specialister. Lexium finns idag på ett 20-tal orter i Sverige, gruppen beräknas omsätta ca 150 MSEK 2021 och över 500 MSEK 2025.
Till vår kund i Kista söker vi nu en receptionist/assistent.
Är du duktig på, och trivs med, att arbeta med människor? Brinner du för att "leverera"? Vill du jobba med service i världsklass? Är du organiserad och van vid att ha många bollar i luften?
Då kan du vara en av byggstenarna som passar in perfekt hos vår kund!
Vår kund är ett datakonsultföretag. Du kommer att vara en del av vår leverans på deras kontor som idag består ca 40 personer där du kommer att rapportera till Lexiums kundansvarig. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% med arbetstid 10.00-14.00.
För att lyckas i denna tjänst så krävs det att du har en närmast magisk känsla för service. Att se, och framförallt att förstå, vad som skall göras och när det skall göras är en viktig egenskap i denna befattning. Vidare är du bekväm med att dagligen möta nya människor, välkomna dom och visa dom till rätta i lokalerna. Att kommunicera obehindrat på svenska såväl som på engelska i tal och skrift är ett krav för att du skall kunna hantera rollen. Är du sedan organiserad, har hög social kompetens och därtill är duktig på att hålla många bollar i luften är du stort sett den perfekta kandidaten.
- Bland dina uppgifter (exempel)
- Boka resor till anställda
- Ta emot kundbesök
- Förse besökare med besöks/passerkort
- Boka och kontrollera konferensrum
- Passerkortsbeställningar
- Sortera post
- Ta emot paket
- Ta upp matbeställningar från anställda/kundbesök dagligen
- Administrera kontorsmöblering/planering
- Övrig service för anställda
Vi vill ha din ansökan senast 2021-05-21. Frågor kring rollen och processen kan besvaras av Jonas Hurtsén
Urval samt intervjuer kommer att ske löpande under hela ansökningstiden varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.