Receptionist/back-office medarbetare till myndighet

Receptionist/back-office medarbetare till myndighet

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Nu söker vi sig som har minst ett års erfarenhet som receptionist/eller i back-office rollen till myndighet centralt i Stockholm.

Arbetsuppgifter
Myndigheten ser ett behov av att tillfälligt förstärka reception/back office-funktionen. I back office arbetar idag fyra personer med en mängd olika arbetsuppgifter såsom växel, reception, IT-koordinering, telefonihantering, post med mera. Du kommer bland annat att ha följande arbetsuppgifter;

• Hantera inkommande och utgående post
• Hantera passerkort för medarbetare och leverantörer enligt våra säkerhetsrutiner
• Kvittera ut arbetsplats och telefon till nyanställd
• Ta emot besökare och leverantörer
• Felanmälningar kopplade till videoutrustning, konferensrum mm
• Förfrågningar om rekommenderade brev
• Distribuera ut sladdar, hörlurar och andra tekniska produkter på förfrågan
• Hantera leveranser till och från myndigheten

Vem är du?
Vi söker dig som uppfyller följande krav på tjänsten;

• Arbetat i reception/back office-funktion minst 12 månader de senaste 36 månaderna
• God IT-vana
• Behärska det svenska och engelska språket i tal och skrift
• God kunskap i MS Office eller likvärdigt
• Minst slutförd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning

Du erbjuds

Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund i. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en visstidsanställning. Tjänsten är på heltid 100% (arbetstid 8–16.30 vardagar) och förväntas att påbörjas så snart som möjligt, men senast 17 mars. Uppdraget löper sedan tom. 20 augusti 2021. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2021
  • Ansök senast: 1 mars 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Receptionist

11 oktober 2024

11 oktober 2024

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

11 oktober 2024

9 oktober 2024