OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionist/Backoffice ansvarig!Adviser Partner hjälper företag att göra mer affärer, oftare och till högre lönsamhet.Nu söker vi för vår Kunds räkning en ordningsam Receptionist/Backoffice ansvarig.Vår Kund är ett verkstadsföretag och dess bakgrund sträcker sig ända från 1940-talet.Företaget står under ständig utveckling och har länge varit marknadsledande inom sitt område i Sverige.Kvalitet, engagemang, kompetens och tillgänglighet är ledorden som genomsyrar företagets arbete.Som Receptionist/Backoffice ansvarig kommer du vara en del av inköpsavdelningen.Det innebär att du tar hand om viss del inköp, följer upp att inköp blir ordererkända samt uppföljning av att inköp blir levererade.Du kommer att vara företagets ansikte utåt då du kommer att ta emot besök samt svara i telefon.Inköp av kontorsmateriel och se till att allt finns på sin plats ligger under ditt ansvar. Vi ser att vår nya Receptionist/Backoffice ansvarig är en noggrann och strukturerad person med vilja att ta för sig.Din initiativförmåga till att utvecklas tillsammans med oss kommer att främjas.Vi ser gärna att du hellre är av äldre ålder än yngre.Datakunskaper inom Officepaketet krävs.Självklart är du serviceminded och kommunikativ.