OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionistchef till vårt Kundcentrum
Då våran nuvarande receptionistchef går i pension söker vi hennes efterträdare.
Du kommer att ansvara för vår reception där vi dagligen möter hundratals kunder och patienter som söker sig till oss både akut och på bokade tider. Vår reception består av ca 15 medarbetare som bemannas både dag och kväll samt helg och hanterar en mängd olika funktioner. Blå Stjärnan jobbar aktivt med ständigt förbättrad kundnöjdhet och vårt kundlöfte är "Din bästa vän - vår bästa vård".
Dina arbetsuppgifter innebär att leda och fördela det dagliga arbetet, ansvara för att bemanning och schemaläggning fungerar effektivt och kundanpassat. Du tar egna pass i receptionen och har stor vana av kundmöten och att hantera kunder och deras olika önskemål. Att coacha och stötta personalen, samt ansvara för vår butik ingår också i dina uppgifter. Du håller utvecklings- och lönesamtal och utvecklar arbetet och arbetsrutiner i receptionen.
Du har eftergymnasial utbildning inom service, ekonomi eller annan relevant utbildning samt mångårig erfarenhet av ledarskap och personalansvar, gärna inom servicebranschen eller liknande.
Vi söker dig som är en trygg ledare som känner sig bekväm med att improvisera och agera i direkta kundmöten. Du sprider glädje och inspiration. Du är drivande, ansvarstagande och har integritet. Du gillar människor, tycker om ordning och reda och att arbeta i ett varierande arbetstempo. Som person är du positiv och utåtriktad med stort engagemang och har lätt för att kommunicera och samarbeta. Du behärskar svenska i både tal och skrift. Ytterligare språk är en merit. Du arbetar snabbt och obehindrat i olika system och IT-miljöer.
Tjänsten är en heltidstjänst med start 1 juni eller enligt överenskommelse.
Vi tillämpar provanställning.
Vill du veta mer kontakta CFO, Cecilia Carlström, 070-916 62 11 eller vår nuvarande receptionistchef Christina Cronqvist 073-988 44 73.