OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orvelin Gruppen är ett familjeägt företag som under åren byggt upp många stabila, framgångsrika verksamheter och samarbeten. Vi är omkring 500 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Vi är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter. Vi bedriver gränshandel med ett 30-tal butiker inom konfektyr, kosttillskott, tobak och läsk. Bröderna Orvelin har alltid drivits av viljan att fortsätta framåt. Att få saker att växa, att få verksamheter att utvecklas, att ta beslut.
Vill du bli vår nästa stjärna?
Börja hos oss som Receptionist/ekonomiassistent!
Om dig
Vi letar efter en positiv, lösningsfokuserad och engagerad medarbetare till vår reception.
Här får du den bästa grunden för att påbörja din resa och växa inom Orvelinkoncernen. För att komma till din rätt i rollen är du en person som trivs med att ta stort eget ansvar i en miljö av varierade arbetsuppgifter och arbetstempo. Detta kan vara ditt första eller andra jobb, och vi söker dig som är hungrig på att lära och utvecklas tillsammans med oss.
Om jobbet
Som receptionist kommer du att ha många kontaktytor, både internt och externt. Du är ansiktet utåt och strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service, både personligen och över telefon. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa dina kollegor. Ditt uppdrag är omväxlande och innehåller både administrativa och praktiska arbetsuppgifter, exempelvis;
- Välkomna och ge service till våra besökare både på plats och via telefon,
- Allmänt överseende av konferensrum och reception genom att säkerställa en välkomnande och professionell atmosfär,
- Hantera fastighetsrelaterade ärenden, såsom felanmälan och övrig service för våra hyresgäster,
- Hantering av rutinen för elektroniska leverantörsfakturor
- Inköp av kontorsmaterial,
- Hantering av inkommande mail och posthantering,
- Föra protokoll vid kontorsmöten.
Kvalifikationer
Du trivs bäst när arbetsdagen innehåller olika uppgifter och gillar att planera och organisera. Som receptionist har du en central roll i koncernen som kräver hög integritet, engagemang och god kommunikation. Vi tror att du är en driven person som har läst teknisk, ekonomisk eller samhällsvetenskaplig linje från gymnasiet. Tidigare erfarenhet av liknande roller eller administration är ett plus, men inte avgörande.
Villkor
Tjänsten är ett vikariat på heltid under ett år med möjlighet till en tillsvidaretjänst. Start januari 2024 eller enligt överenskommelse.
Arbetstider är måndag-fredag kl. 8-17.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Tureson, sandra.tureson@orvelin.se.
Varmt välkommen med din ansökan!