OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Magdalenas är ett genuint Uppsalaföretag sedan 1982. Hos oss erbjuder vi företagstjänster inom ekonomi, bemanning och kontor. Snabbt, enkelt och kostnadseffektivt! Vår rutinerade personal förstärker vid arbetstoppar, för kortare och längre perioder, på plats hos kund eller från något av våra kontor.
För kunds räkning söker vi en receptionist med erfarenhet inom administration och ekonomi för arbete på kontor.
Administrativa uppgifter:
· Telefonpassning
· Hantera bokning/beställningar
· Ha kontakt med kunder (besökande, bokningar, klagomål)
· Hantera post, fysisk och digital, besvara eller skicka vidare
· Samordna och planera möten
· Föra protokoll på interna möten
Ekonomi:
· Enklare ekonomi
· Registrera leverantörsbetalningar (kontera, periodisera)
· Fakturera arbetsordrar
Övrigt:
· Arbetsledning
· Göra uppföljningar och kvalitetskontroller
· Delta på ABT och planeringsmöten
Quality management:
· Göra uppföljningar
· Göra listor och årliga sammanställningar
· Delta på ABT och planeringsmöten
· Avvikelsehantering
· Beräkning av nyckeltal
· Delta i ledningsmöten och måluppföljningar
· Utföra delar av intern revision
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har kunskap inom ekonomi. Du tycker om att ha varierande uppgifter och ansvarsområden och vara spindeln i nätet. Du ser till att hålla tidsplaner och har god förmåga att självständigt planera och utföra dina arbetsuppgifter. Du samarbetar väl med både kollegor och kunder.
Tjänsten är på 75-100% och tillträde inom tre månader.
Meriterande om du har erfarenhet av ledningssystem och hållbarhet.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag,
Varmt välkommen med din ansökan!