Receptionist/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vår nuvarande receptionist/ekonomiassistent ska gå i pension och vi söker därför hennes efterträdare. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är; växel/reception, posthantering, fakturering (inkl. proformafakturor och exportdokument), registrering av kundinbetalningar, registrering av omkostnadsfakturor, inköp av kontorsmateriel och övriga förbrukningsartiklar, arkivering, administration av tidredovisningssystem och vara behjälplig med avdelningens övriga arbetsuppgifter.

Vem är du?
Som person tror vi att du är ansvarstagande, serviceinriktad, ordningsam och systematiserad. Du ska ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och behärska excel. Du ska tala svenska flytande och ha goda kunskaper i engelska. Kunskap i Navision är meriterande. Har du kunskaper inom lönehantering kan detta vara meriterande.


Nelco Contact AB har sedan mitten av 1990-talet varit en av Nordens ledande leverantörer av elkomponenter till el- & elektronikgrossister, industrier samt fordonseftermarknadsgrossister.
Nelcos affärsmodell bygger på att tillverka, importera, lagerhålla och distribuera ett brett och konkurrenskraftigt produktprogram av kontakter, installationsmateriel, kabel samt verktyg för elektriska installationer. Nelco levererar idag till ca 30 länder och utvecklar löpande sina affärsnätverk på nationell såväl som internationell nivå.

Nelco Contact AB är i dag beläget i Breddens industriområde i Sollentuna. Företaget kommer under hösten 2018 att flytta till egen fastighet som är under uppförande i Arlanda stad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HUVUDKONTOR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön efter överenskommelse
  • Publicerat: 9 mars 2018

Postadress

Hemvärnsgatan 15
Solna, 17154

Liknande jobb


21 november 2024