OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning.Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker en receptionist som även kommer att fungera som en back up till ekonomiavdelningen till en av våra kunder.Vår kund är ett konsultföretag inom fastighet och byggbranschen.De har cirka 140 anställda i Sverige och kontoret är beläget i centrala Stockholm.Arbetsklimatet är härligt med en öppen atmosfär och trevliga kollegor. Arbetet innefattar två olika delar, främst sedvanliga receptionistsysslor men även att avlasta ekonomiavdelningen.Ekonomiuppgifterna kommer främst att vara att sköta enklare leverantörsreskontra i kundens affärssystem Hogia.Receptionistuppgifter som att ta emot besökare, svara i telefon samt allmänna administrativa uppgifter och resebokningar ingår också i tjänsten.Receptionen ansvarar även för att det är rent och snyggt i kök och konferensrummen. Vi söker dig som har erfarenhet av affärssystemet Hogia och gärna av leverantörsreskontra.Det är högst meriterande om du har erfarenhet av ekonomiassistentssysslor eller liknande arbetsuppgifter. Som person är du social, noggrann och trivs som spindeln i nätet.Du har siffersinne och ett strukturerat och serviceinriktat arbetssätt.Vidare trivs du i en roll där du får träffa mycket nya människor och har lätt för att knyta nya kontakter.