Receptionist/Ekonomiassistent till kund i Jönköping

Receptionist/Ekonomiassistent till kund i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Är du en person som drivs av att ge god service? Är du dessutom en glädjespridare med intresse för att utvecklas inom ekonomi? För kunds räkning söker vi nu en receptionist på deltid (75%), som även kommer ha ett administrativt ansvar. Därtill finns det möjligheter att utvecklas inom ekonomi och ta mer ansvar med tiden. Tjänsten är på konsultbasis under 1 år med möjlighet till övertag för rätt person.

Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
I rollen som receptionist är du ansiktet utåt för kunder likaväl som du ger dina kollegor internt ett trevligt bemötande. Du har en bred administrativ roll där du ansvarar för telefon, mail, inkommande kunder, fakturering och inköp. Inledningsvis är det främst leverantörsfakturor som innefattas av ekonomiansvaret, men det finns möjlighet att ta sig an mer inom det finansiella området. Du är även behjälplig i framtagandet av diverse avtal och dokument. Till sist är du ansvarig för posthanteringen samt bokningar av leveranser och resor.

Du arbetar i nära samarbete med ekonomiavdelningen, men har även många andra kontaktytor internt. Tjänsten utspelar sig i fina lokaler i Jönköping och erbjuder möjligheter till utveckling inom flera områden för rätt person.

Vem är du?
För att trivas i rollen bör du ha en god servicekänsla och mycket positiv energi att dela med dig av. Vi ser gärna att du har läst ekonomisk inriktning i gymnasiet eller tidigare varit i kontakt med arbetsuppgifter inom ekonomi. Flytande engelska och svenska i både tal och skrift är ett krav då du kommunicerar mycket med kollegor och kunder nationellt likväl som internationellt.

Som person är du driven och tar mycket egna initiativ, du är nyfiken på att lära dig nytt och trivs i en varierande roll. Du är dessutom en person som trivs bra i samarbete med andra, men som samtidigt fungerar väl när du arbetar självständigt. Rollen kräver mycket eget ansvar och det är viktigt att du trivs i mötet med nya människor.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson

Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Jane Carlsson
036- 17 32 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Jönköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 27 november 2022

Besöksadress

Norra Strandgatan 4, Jönköping
None

Postadress

Norra Strandgatan 4
Jönköping, 55320

Liknande jobb


21 november 2024