Receptionister för sommarjobb till Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del i vår nya studentpool där du kommer att arbeta som receptionist hos en statlig myndighet inom utbildning? Vi söker dig om är student, har erfarenhet av service och är ute efter sommar- och extrajobb.

Om tjänsten

Academic Work söker för kunds räkning två-tre stycken receptionister för sommar- och extrajobb. Vår kund är en statlig myndighet inom utbildning med cirka 600 anställda.
Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.

Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer din främsta arbetsuppgift vara att ta emot besökare samt sitta i växel. Tjänsten kommer även att innefatta enklare administrativa arbetsuppgifter.

Som receptionist kommer du att ingå i en pool av studenter där vi har som krav att man ska vara tillgänglig för jobb 2 dagar/vecka. Hur många pass det kommer att vara kan variera från vecka till vecka beroende på behov. Inbokning av pass kommer att ske i samråd med kund. Upplärning för tjänsten kommer att ske under några dagar i juni så att du är väl förberedd inför dina arbetsuppgifter.

Vi söker dig som
Är student och har minst ett år kvar av studierna
Tidigare har erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll och gärna med administrativa uppgifter

Har du tidigare erfarenhet från att arbeta som receptionist och växel är detta meriterande men det är inget krav för tjänsten.

Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös för att trivas i rollen som receptionist. Du brinner för att ge förstaklassig service till de personer som du talar med. Vidare anser du dig själv vara lättlärd och initiativtagande för att snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är noggrann och effektiv i ditt arbete då det även kommer att innebära en del administrativt arbete.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail gbg01@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan.

START: Juni

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid v.28-33, v.36-37 och därefter extrapass under terminerna

UPPSKATTAD ARBETSTID: 09:00-15:00 (v-28-36), 8.00-16:30 (v.36-37 + under terminerna)

PLATS: Trollhättan

URVAL: Sker löpande.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Information om företaget

Vår kund är en statlig myndighet som erbjuder arbetslivsnära utbildningar i en attraktiv och modern arbetsmiljö.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024

Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024