OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en serviceminded extra resurs till vår bemanningspool inom växel och reception.Som ambulerande konsult arbetar du hos våra kunder runt om i Stockholm. Arbetet är varierande och du får lärdom från olika organisationer samt får du möjlighet att träffa många olika människor. Arbetsuppgifter: Arbetet innbär sedvanligt receptionistarbete, d.v.s att ta emot och registrera besök och bud, förmedla samtal, kopiera, faxa, maila och hantera post. Andra uppgifter kan tillkomma beroende på hur arbetet ser ut i respektive reception. Utbildning / Erfarenhet: Du som söker har gymnasiekompetens och gärna något års arbetslivserfarenhet av arbete i växel och/eller reception. Du skriver och talar flytande svenska och har mycket goda kunskaper i engelska. Du har en god datavana och baskunskaper i officepaketet. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är serviceminded, professionell och som har en positiv framtoning. Du är prestigelös och anpassar dig lätt till olika miljöer och människor. Du som söker tycker om när det händer mycket omkring dig. Vi söker en extra resurs till vår bemanningspool så arbetstid och omfång kommer att variera. Vi tror oss veta att det är bra att kombinera med exempelvis studier.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051