OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en receptionist med hög känsla för service som tar hand om besökarna och ger de ett gott första intryck? Kan du hantera många bollar i luften samtidigt, är social och lyhörd? Välkommen in med din ansökan!
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter som ingår i rollen är bland annat;
• ta emot telefonsamtal och koppla dessa till rätt person
• ta emot besökare, dela ut besöksbrickor samt förmedla besökarna vidare till rätt person
• ta emot leveranser och förmedla till rätt person
• ansvara för att hålla växelsystemet och hänvisningssystemet aktuellt
• utföra posthantering/-utdelning vid behov
• hjälpa till med konferensrumsbokningar
• se över konferensytorna samt coffice, som ligger i anslutning till receptionen
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad med fokus på kunden, d.v.s. besökande, med ett professionellt förhållningssätt. Du är noggrann, ansvarstagande och tycker om att arbeta med såväl administrativa arbetsuppgifter som med människor. Du är lyhörd, självgående och tar egna initiativ i ditt arbete. Du har förmågan att arbeta både självständigt och i nära samarbete med ordinarie receptionist. För att vara kvalificerad för tjänsten har du även:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Du erbjuds
Du erbjuds en roll som receptionist via oss hos vår kund i Stockholm. Du erbjuds en tillsvidareanställning med en provanställning på 6 månader till en början därefter förväntas uppdraget pågå i sammanlagt 2 år. Uppdraget förväntas starta i slutet av februari 2022 och pågå i 2 år med chans till förlängning 1 x 2 år. Tjänsten är på heltid 100% (arbetstid 07.55–17.05 vardagar). Omfattningen är heltid. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52