OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholmsområdet söker vi nu erfarna telefonister/receptionister. Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster. Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag. Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet. Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher. Att arbeta som konsult är en stor utmaning och du får möjligheten att arbeta i olika miljöer på både stora och små företag. Vi har en mycket noggrann rekryteringsprocess med intervjuer, referenstagning och tester så att både du och vi är säkra på att jobbet som konsult ska passa dig. Detta innebär att du blir utvald för både din kompetens och din personlighet. På denna centrala plats kommer du att vara företagets viktiga ansikte utåt! Att ta hand om inkommande samtal och besökare på ett professionellt och trevligt sätt blir din främsta uppgift men vissa administrativa uppgifter kan också förekomma. Givetvis ser du också till att det alltid ser snyggt och trevligt ut i receptionen. Du ska kunna Office-paketet, flytande svenska i tal och skrift och tala god engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av telefonväxlar och hänvisningssystem som MD 110, OVS, Meridian 2250, Fenix 250, Alcatel, Nice, Centrex eller annat. Tjänsten söker du genom att gå in på www.resursjobb.se Det kommer att ske löpande urval.