Receptionister sökes till kund i Stockholm extra vid behov

Arbetsbeskrivning

Ingress
Trivs du i servicemiljö och vill ha ett värdefullt extraarbete vid sidan av dina studier? Nu söker vi på Otiga serviceinriktade receptionister för extrajobb hos flera av våra kunder i Stockholm inom facility management.

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i vår Receptionistpool innebär det att du kan bli inringd med kort varsel men också bli schemalagd i förväg vid planerad frånvaro. Som vikarierande Receptionist hos oss på Otiga finns möjligheter till att arbeta hos flera olika kunder inom servicesektorn, främst inom kontorsservice. Våra kunder erbjuder en trevlig och professionell miljö i fina lokaler. Uppdraget är ett långsiktigt extrajobb, där du arbetar vid behov såsom vid sjuk- och planerad frånvaro.

I rollen som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för våra kunder. Mer specifikt innebär dina arbetsuppgifter:
- Vara behjälplig i receptionen, ta emot kunder och hänvisa de till rätt personer.
- Arbeta mycket med dator.
- Släpper in besökare och bilar.
- Arbeta i Serixssytem (Identitet och access managementsystem), Maximo (Beställningssytem) samt Fastighetslarmssystem.
- Agera utrymningsledare vid brandlarm.

Omfattning: 10-50% extra vid behov, främst på vardagar men helgarbete kan förekomma. Du som söker tjänsten bör vara studerande eller har någon annan sysselsättning.

Placering: Våra kunders lokaler finns i Solna, Bruna i Kungsängen, Kallhäll och i Jordbro.


Ansökning
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos Otiga och arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. På Otiga värderar vi trygghet och rättvisa anställningar, för oss är det en självklarhet att du som anställd omfattas av kollektivavtal och försäkringar.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.

För att vara aktuell för tjänsten ska du vara tillgänglig för arbete ca 10 timmar i veckan utöver det behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50 % (Exempelvis studier)

Vi ser fram emot din ansökan!

Din profil
För att trivas i rollen som Receptionist behöver du ha en hög känsla av service och kundbemötande. Du är lösningsorienterad och tycker om att ha flera arbetsuppgifter samtidigt som du kan lösa dem på ett metodiskt sätt. Som person tycker du om att göra det lilla extra och Service är A & O för dig. Vidare ser vi att du :

- Har minst 1–2 års erfarenhet av reception, kundtjänst eller kundservice.
- Har minst 1 år kvar på sina studier alt annat arbete.
- Gymnasieutbildning.
- Behärskar Teams och Outlook


Om oss
Varför ska du välja Otiga? Som konsult hos oss skapar du ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som medarbetare hos oss öppnar det upp dörrar till framtida arbeten inom ditt område, där vi på Otiga vill utvecklas tillsammans med dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 11 december 2021

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024