OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR.Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF.serveOffice etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda.Vårt kontor finns i Sollentuna.Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet, följer etiska riktlinjer samt innehar en mycket god personalpolitik.Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi rekryterar löpande receptionister, telefonister och assistenter inom administration och ekonomi till vår bemanningsverksamhet.Till både korta och långa uppdrag hos våra kunder runt om i Stockholm söker vi dig som vill arbeta som ambulerande konsult.Kunderna finns framförallt belägna i norrort och i city.Arbetet som konsult är spännande och flexibelt, med stort eget ansvar.Du blir anställd av oss och uthyrd till kundföretaget.Vi behöver både extrapersonal och garantianställd personal.Vi tillämpar provanställning. Vi söker dig som har kunskaper i minst en telefonväxel och gärna ett hänvisningssystem, samt någon erfarenhet av receptionsarbete.Som assistent har du minst ett par års erfarenhet av yrket och är självgående i rollen.För att trivas som konsult, tror vi att du tycker om att träffa nya människor i varierande miljöer.Du är nyfiken, flexibel , har lätt för att lära och anpassar dig snabbt till nya arbetsplatser.Du har möjlighet att påbörja uppdrag med kort varsel.Du behärskar Officepaketet och har goda kunskaper i engelska. Vi ser fram emot din ansökan!