OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionister till entreprenad Vi söker nu två receptionister till en av våra entreprenader. Kunden har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i Centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt med ansvar för att ta emot företagets besökare. I dina arbetsuppgifter ingår också att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum och allmänna utrymmen. Vidare innefattar tjänsten viss administration som post- och budhantering, reseräkningar, bokning av resor och inköp av kontorsmaterial. Du ansvarar för att kontorsmaskinerna på kontoret såsom kopiatorer fax och skrivare fungerar. Arbetstiderna kommer att vara fördelade på två skift. 1: kl. 07.30 - 12.30 2: kl. 12.00 - 17.00 Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös. Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande. Tillträde: 1/9-2008 Anställning: Deltid 62,5%, tilsvidare Lön: Fast lön
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?