OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Vår kund
Vår kund är ett otroligt spännande high-techbolag på KTH området i Stockholm, som under de senaste 10 åren har vuxit och utvecklats till en global ledare inom sitt verksamhetsområde. Här uppfinner, konstruerar och tillhandahåller man teknik som förändrar världen och som förbättrar vardagen för människor över hela världen.
Om tjänsten
Då receptionens öppettider ska förlängas, söker vi nu efter servicestjärnor som kan hjälpa kollegorna på plats.
Dina uppgifter består i att bemanna receptionen och ta emot kunderna och personalen. Du är ansvarig för att sköta om pentryn och se till att det alltid finns kaffe och andra godsaker. Kontakten med cateringbolaget kring luncher och fika sköts av dig och du är behjälplig i mötesbokningar och konferenser. Att hålla ordning och reda runt omkring dig men även i förråd och andra hörn är en självklarhet.
När du tar emot besökare gör du det alltid med ett leende på läpparna och du älskar att träffa nya människor lika mycket som att skapa långvariga relationer. Att företaget du kommer jobba för kräver hög sekretess är något du respekterar och du har tillräcklig med erfarenhet för att handskas med alla typer av människor och situationer.
Även om mötet med människor är det du uppskattar mest gillar du att få grotta ner dig i administrativa uppgifter ibland. Office-paketet är inga konstigheter och du kanske till och med har jobbat i några lönesystem eller med fakturering sen tidigare.
Tjänsten är deltid med start omgående och tillsvidare. Ca. 1-2 dagar i veckan 15.00 - 18.00.
Din profil
Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor. Du har ett säljande förhållningssätt, gillar att utveckla nya kundkontakter och älskar förstklassig service lika mycket som vi. Med en positiv attityd, engagemang och en stor portion humor finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå. Givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.
Vi söker dig som
- Har arbetat inom reception sen tidigare
- Känner dig trygg i att vara i händelsernas centrum och ansiktet utåt
- Servicemänniska ut i fingerspetsarna
- Kan jobba självständigt men är självklart också en bra lagspelare
- Är prestigelös och flexibel i ditt arbete
- Kan starta omgående och jobba vardagar 15 - 18
- Talar svenska och engelska obehindrat
Om oss
Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.
Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Sarah Högbacka
Oscar Ohlsén
Fideli Svensson