OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido söker dig som vill hoppa in vid behov och arbeta som receptionist vid en statlig myndighet i Göteborg. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av sedvanliga receptionistuppgifter såsom att svara i telefon och ta emot besökare. Vidare kommer du att arbeta med kontorets diareföring, posthantering, resebokningar samt inköp av bl.a. kontorsmaterial när det behövs. Tjänsten passar dig som studerar eller trivs med flexibla arbetstider. Du kommer att arbeta hel- och/eller halvdagar när det behövs såsom vid sjukdomar, ledigheter, arbetstoppar m.m. Det är viktigt att du har en hög flexibilitet i din vardag eftersom du kan få hoppa in med kort varsel. Kravprofil - Pågående studier, gärna några år kvar på studierna - Erfarenhet som receptionist - Goda datakunskaper, i Office-paketet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en glad, social och serviceinriktad person som har förmåga att arbeta självständigt och att vara initiativrik inom ramen för givna befogenheter. Vidare är du stresstålig, flexibel och har en god samarbetsförmåga och öppenhet i ditt arbetssätt.