OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker dig som vill hoppa in vid behov och arbeta som receptionist vid en statlig myndighet i Göteborg. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av sedvanliga receptionistuppgifter såsom att svara i telefon och ta emot besökare. Vidare kommer du att ansvara för kontorets diareföring, posthantering, resebokningar samt inköp av bl.a. kontorsmaterial. Du kommer även att skriva protokoll/minnesanteckningar vid diverse möten (internt/externt) samt enklare uppgifter i anbudsarbete såsom textredigering m.m. Tjänsten passar dig som studerar eller trivs med flexibla arbetstider. Du kommer att arbeta hel- och/eller halvdagar när det behövs såsom vid sjukdomar, ledigheter m.m. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet som receptionist - Mycket goda datakunskaper - Meriterande med datakörkort och kunskaper i MS Project - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Du är en glad, social och serviceinriktad person som har förmåga att arbeta självständigt och att vara initiativrik inom ramen för givna befogenheter. Vidare är du stresstålig, flexibel och har en god samarbetsförmåga och öppenhet i ditt arbetssätt. Det är viktigt med prestigelöshet då du får vara beredd på att stödja och delta i arbete även utanför det egna arbetsområdet.