OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår fantastiska Amanda ska bli förälder och nu letar vi efter hennes vikarie.
Är du en positiv doer som brinner för service och att göra det där lilla extra? Gillar du ordning och reda och trivs i en roll med många kontaktytor? Ja då är kanske denna kombinerade roll som receptionist/förvaltningsassistent något för dig.
Tjänsten är ett vikariat med start under våren och som löper under ett drygt år. Vi hoppas att du kan börja så snart som möjligt så att du och Amanda hinner arbeta tillsammans innan hon går på föräldraledighet.
Om tjänsten
Vi utlovar en varierande och spännande roll i ett tajt team med stort kundfokus. Som receptionist är du både vårt ansikte utåt och den som ser till att ”allt flyter på som det ska på kontoret”. Tillsammans med våra två andra förvaltningsassistenter, Maria och Frida, ser du till att administrationen sköts på bästa sätt och du är även ”bryggan” till ekonomifunktionen. Du rapporterar till regionchef Magnus Lambertsson.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Reception; Ta hand om besökare, svara i växeln och hantera bud och beställningar
• Kontakt med hyresgäster och leverantörer i olika frågor
• Helhetsansvar för sex kontorshotell med förfrågningar, visningar och skötsel
• Framtagande och inmatning av hyresavtal i Vitec Hyra
• Skriva texter till annonser och publicera lediga lokaler på vår hemsida
• Behjälplig med event och administration av olika utskick
Vem är du?
Du har minst har 2 - 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och du motiveras av att ge service och skapa nöjda intressenter (kunder) såväl externt som internt.
Tidigare erfarenhet som förvaltningsassistent, ekonomiassistent, mäklarassistent eller annan liknande tjänst är värdefullt. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen och har jobbat med något fastighetsadministrativt system (exempelvis Vitec) är det mycket meriterande.
Du har goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint och det är ett plus om du tidigare har jobbat med uppdatering av hemsidor. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
För oss är det viktigt med professionell och snabb service till kunder och kollegor. Därför är social kompetens, lyhördhet och proaktivitet värdefulla egenskaper. Att du är engagerad, strukturerad och har god förmåga att prioritera och kommunicera är också relevant för denna tjänst. Du förväntas självständigt kunna planera och strukturera ditt arbete. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om verksamheten
Wihlborgs Fastigheter AB (publ) är ett fastighetsbolag med fokus på kommersiella fastigheter i Öresundsregionen. Fastighetsbeståndet finns i Malmö, Helsingborg, Lund och Köpenhamn. I Malmö, Helsingborg och Lund är Wihlborgs det ledande fastighetsbolaget. Fastigheternas redovisade värde uppgår till 46,1 miljarder kronor med ett årligt hyresvärde om 3,3 miljarder kronor. Wihlborgs är noterat på Nasdaq Stockholm, Large Cap.
Hos oss får du arbeta i en organisation med en familjär stämning och korta beslutsvägar och vi uppmuntrar att du lyfter fram idéer och provar att sätta dessa i verket. Vi känner stolthet för vårt uppdrag där vi arbetar med att utveckla goda och hållbara arbetsplatser till våra kunder. Vi vill också leva som vi lär och är sedan 2016 certifierade som en utmärkt arbetsplats enligt Great Place to Work. Läs mer på https://www.wihlborgs.se/
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336