OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionist/konferensvärdinna i Solna för uppdrag på heltid samt deltid Du erbjuds ett jobb med stora möjligheter hos "bemanningsbranschens bästa arbetsgivare".Du erbjuds uppdrag hos våra kunder, utifrån dina önskemål och din kompetens.Genom att arbeta som uthyrd konsult hos oss skapar du din framtid.Du får arbeta i olika företag, i varierande branscher och skiftande arbetsmiljöer.Du bygger ett brett kontaktnät, vilket skapa bra förutsättningar för din yrkesmässiga framtid.Företaget Vi på Jobzone jobbar nära våra medarbetare och våra kunder.Vi tror på en stark lokal förankring och ett stort intresse för dig som medarbetare hos oss.Som uthyr hos oss får du en engagerad chef och goda möjligheter att utvecklas i ditt jobb.Vi strävar alltid efter att vara den bästa arbetsgivaren. Arbetsbeskrivning Som receptionist har du en mycket viktig roll så du kommer att vara ansiktet utåt.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattas av att ta emot besökare, besvara inkommande samtal och konferensrums bokningar.Du kommer även att utföra andra administrativa arbetsuppgifter såsom arkivering av material, göra brevutskick och att vara behjälplig på ekonomiavdelningen. Erfarenheter och utbildning Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av reception och större växelsystem .Gärna arbetat med konferenser och bokningar tidigare.God datavana och behärskar officepaketet eftersom det är en del administrativa uppgifter.Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Självklart är du serviceminded, öppen och trivs med att ta kontakt med människor.Som person gärna prestigelös och professionell i ditt arbete.Du gillar högt tempo och ordning och reda kring dig.Du ger alltid ett trevligt bemötande och har en positv inställning.Välkommen att registrera ditt intresse!Urvalet till denna tjänst sker löpande, detta innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt.